Strategii SEO care conteaza

Sunteti in cautarea unor strategii eficiente de SEO pentru optimizare Google? Optimizarea performanta pentru motoarele de cautare poate avea ca rezultat o buna pozitionare in rezultatele cautarilor si va poate oferi oportunitatea sa atrageti un mare procent din trafic catre site-ul dumneavoastra si numeroasele beneficii care apar de aici.

Ar trebui sa aveti in vedere mai multe lucruri, trebuie tinut cont de regulile Google (vezi blogul oficial Google de anunturi pentru webmasteri).

  1. Creati continut excelent si unic; acest lucru este foarte important, dar se poate dovedi si o mare provocare pentru cei care poseda afaceri pe Internet. Atunci cand incercati sa vindeti online acelasi lucru ca alti 40 de oameni sau toata lumea foloseste aceleasi descrieri standarde pe care le au de la producator, ar trebui sa considerati acest lucru o mare oportunitate.

Apucati-va de treaba si incepeti sa va scrieti descrierile unice a produsului. In aceasta etapa trebuie sa folositi cat mai bine acele cautari dupa cuvinte cheie pe care le-ati facut mai devreme pentru a identifica cuvintele pe care utilizatorii le folosesc cel mai des. Mai mult, ar trebui sa va axati pe crearea unor pagini unice cu produse, care sa depaseasca cu mult paginile concurentei. Pe langa toate acestea, fie ca este vorba de site-ul unui retailer sau de altceva, continuturile excelente sunt modalitati minunate de a face rost de mai mult link-uri cu trimitere interna.

Referitor la partea de SEO, intervenim cu o informatie foarte importanta: descarca gratuit ghidul seo de pe dwf.ro!

descarca gratuit ghidul seo

  1. Incercati sa folositi cuvintele cheie ca text de ancorare atunci cand lucrati cu link-uri interne. Textul de ancorare este intotdeauna folositor pentru a da de inteles paianjenilor motoarelor de cautare unde se afla paginile de origine a link-urilor. Tineti minte ca link-urile care spun „dati click aici” nu va ajuta foarte mult in imbunatatirea pozitionarii pe motoarele de cautare.
  2. Fiti inteligenti in timp ce construiti link-urile. Incercati sa va inscrieti site-ul in acele directoare de top (in care puteti avea incredere), cum ar fi Yahoo, DMOZ sau Business.com. Cu toate acestea, puteti alege si Aviva sau Best of the Web. Uitati-va dupa link-uri care vin de la site-uri cu autoritate in industrie. Uneori, cautatorii locali chiar conteaza pentru afacerea dumneavoastra. In acest caz, uitati-va dupa link-uri de la site-uri respectate din regiunea dumneavoastra geografica (de ex. Camera de Comert, departamentele guvernamentale, etc.). Analizati in continuare acele link-uri cu trimitere interna la marii competitori. Acest lucru va va ajuta la gasirea link-urilor potrivite.
  3. Folositi din plin comunicatele de presa cu autoritate. Incercati sa va contruiti o relatie de durata cu reprezentantii mass media din zona dumneavoastra industriala, dar si cu cei care se ocupa de zona dumneavoastra de origine. In majoritatea cazurilor, acesta se dovedeste a fi un excelent mijloc de expunere.

Asadar, incercati sa includeti link-uri catre site-urile mass media in care aveti incredere. Unii oamenii distribuie comunicatele de presa online – bineinteles ca si aceasta este o idee buna! Acest lucru s-ar putea chiar sa va deschida portile expunerii pe unele site-uri mari de stiri. Este timpul pentru un sfat bonus: nu ar trebui sa faceti un comunicat de presa decat daca sunteti sigur ca acel continut va atrage atentia presei prin informatiile prezentate. Evitati sa irositi timpul jurnalistilor.

  1. Construiti-va un blog personal si fiti sincer atunci cand vizitati alte bloguri similare. Motoarele de cautare principale, cum este Google, adora blogurile ce au continuturi noi, dar si informatii sau date bine structurate. In afara acestui lucru, nu exista probabil o cale mai buna de a antrena o discutie despre afacerea sau industria dumneavoastra.

 

Share This Post

Recent Articles

.
© 2017 FPT.RO. All rights reserved. · Entries RSS · Comments RSS