Ce este necesar sa stii la infiintarea unui SRL

Infiintare firma

Infiintarea unei firme reprezinta pentru multe personae un aspect nu tocmai placut, in primul rand datorita cozilor interminable la care trebuie sa stea pentru acte la Registrul Comertului. Exista o singura etapa pentru infiintare srl, care este constituita din mai multi pasi, insa procesul de infiintare firma este unul usor si care se rezolva foarte rapid.

Dupa etapa de infiintare firma, un exemplar cu setul de acte trebuie sa ramana la titular. In cazul in care exista doi sauĀ  mai multi asociati, se va face un tabel cu avansul banilor (tabelul va contine activitatea, valoarea in lei si documentul care atesta acest lucru). Primul element din tabel dupa infiintare srl va fi constituit din contravaloarea cheltuielilor de infiintare si dare in folosinta a societatii, pastrandu-se actele care au fost inmanate dupa etapa de infiintare firma. Toate acestea vor constitui cheltuieli ale societatii si se vor deconta oficial ulterior infiintarii firmei.

Pentru viitor, ulterior etapei de infiintare srl, cand vor lipsi disponibilitati financiare, societatea se va imprumuta de la proprietar sau de la asociati, pe baza de chitanta, iar restituirea se va efectua ulterior prin registrul de casa.

Modul de lucru in firma nou infiintata este foarte important. Fiecare asociat in parte are drept si obligatie de a initia, derula si finaliza activitati imobiliare aducatoare de venit, in care scop, pe parcurs, vor fi degajati de alte eventuale activitati (mers la banca, etc).

Fiecare asociat primeste facturierul sau si:

  • Va efectua facturarea activitatii (serviciului)
  • Va solicita casierului emiterea chitantei si incasarea contravalorii acesteia (sumei)

In timpul functionarii firmei, lunar trebuie efectuata o sinteza a rezultatelor economico-financiareĀ  pe care asociatii trebuie sa o analizeze ai sa stabileasca masuri pentru impulsionarea activitatii. Multe persoane care detin o firma au implementat metoda de a tine evidenta rezultatelor intr-un caiet personal sau intr-o agenda, nu doar pe calculator.

De asemenea intr- firma este important sa se stabileasca cine transmite documentele operative la autoritati si cine are grija de arhiva de documente. De multe ori un contabil poate indeplini acest rol, astfel incat asociatii sa se ocupe ca activitatea firmei sa fie administrata bine din toate punctele de vedere.

 

 

Share This Post

Recent Articles

.
© 2017 FPT.RO. All rights reserved. · Entries RSS · Comments RSS